2014-04-06

☆Ageha + Popteen Scans April 2014☆

Hello Hello
how are you doing??~
yesterday i met my lovely friends Anne and Stefan and their baby boy Naoki *o*
we took some puri hehe
 i had to cover his face, but he is really soooo cute >///<
~~~~
last time one of my readers requested some scans from april issues of Popteen and Ageha !
so here are the things i liked the most!
first Popteen!
(click on the image to enlarge!)
left issue is my very first Popteen issue from April 2007 haha
so i am addicted to Popteen since my early high school years lol seven years passed since than~ back than i just bought the magazine because Hamasaki Ayumi was the cover girl lol~
~
so in the April issue you might already heard that Dakota Rose is now a regular Model for Popteen....well...i actually don´t care about her, but in my opinion her style,etc. doesn´t match with Popteen....so i hope she will quit soon and goes to another magazine instead lol
but here are some scans, that you can see~
~~~~~~
and here the pages i liked :

 and now the Ageha likes:
okkkk, that´s it :D~~
the quality is really bad, i am sorry >< i just used my phone for taking the pics :(

 oversized sweater and liz lisa skirt pants~~ super comfy *3*/
i hope the weather will be more sunny in the next days, i really want to make a picknick hehehe

thank you for reading!!! <3
bye bye <3

25 comments:

  1. I think the same of Dakota hehe

    and your outfit its really cute ^^


    xing-queen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I understand what you mean that Dakota doesn't suit popteen style, I think the same, but thanks for the scans!

    Your outfit is super cute, I love using big sweaters with skirts, it is comfy and cute o/

    Neko Bunny U=・ x ・=U

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you for your comment :D yes, big sweaters and skirts, it´s so great to wear hehe :D <3

      Delete
  3. the new ageha style is nice...but not what I went to ageha for :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, it changes with the years. i have Ageha magazines from 2008, and the style is so different. but i think that makes it interesting~ ^^

      Delete
  4. yay! thank you for the scans :D
    I think Dakota can look cute, especialy in the last scan. But it's mostly because of editing... it's not what she really looks like (but popteen does do a lot of editing in general... ) and sometimes I have the feeling that she tries to much to be cute.

    the ageha hairstyles are so nice! And satomin is on the cover <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no problem hehe :)
      yes, i also think she can look cute, but the editing is too much. she is also pretty witout so much PS i guess~
      the new Ageha issue is so nice!! i really like it :)

      Delete
  5. Oh ich glaube die Ageha muss ich mir auch mal etwas näher anschauen. Die war mir früher zu Gyarumässig (und mit Gyaru mein ich in dem Fall braun gebrannt und blondiert bis zum Abwinken. Nicht so toll wie heute ♥)
    Freitag war voll schön mit dir!! Müssen wir unbedingt mal wieder machen :)
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, schau sie dir ma an :) da sind viele hair tutorials drin, total super :D
      ich hab sie sonst auch nie gekauft, weil auch mehr werbung als klamotten und make drin war lol nur früher mal weil sakurina aufm cover war haha
      jaaaaa, machen wir demnächst wieder :)
      liebe grüße <3

      Delete
  6. I love those magazines! ^__^

    http://nagareboshi9.blogspot.ch

    ReplyDelete
  7. ach ich wusste gar nicht, dass Dakoto rose wirklich festes Popmodel ist... dachte das wär nur sowas einmaliges....
    hmmm..., dass ie nicht in die Poptenn passt, kann ich bisher nicht sagen. Der Style, den sie auf den Bilder trägt passt für mich eideutig in die Popteen o.O
    vielleicht wird es ja wieder etwas interessanter ...? Zumal für mich die Popteen kuntinuierlich langweiliger geworden ist. Als ich im Sommer 2011 angefangen habe die Popteen zu kaufen war es einfach eine wirkliche Gyaru-Zeitung! Viele blonde Models, viel bunte lustige Mode, einfach Lebensfreude Pur!
    Und irgendwie weden die Models immer jünger, dunkelhaariger und langweiliger -.-° ich mag die Popteen noch immer und ich mag auch die neuen Styles. Der gesamte gyaru-style hat sich ja geändert... davon sind alle Zeitschfiften betroffen (sogar Egg) und es mag auch Leute geben, die erst jetzt mit diesen Zeitungen etwas anfagen können, wo sie weniger "Gyaru-mäßig" werden... aber mir tut das schon ziemlich weh Q____Q
    Danke für die scans ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. danke für deinen kommi <3
      ja, sie wurde als neues regular model vorgestellt~
      ich meine nicht, das ihr style in der zeitung nicht passt, sondern das ihr persönlicher style nicht in die popteen passt. ich finde sie hätte eher in die Kera gepasst ^^ aber da gehen die meinungen sicher auseinander~
      ich mochte die popteen von 2008 bis 2010 am liebsten, weil dort auch alle meine lieblingsmodels noch in der popteen waren und es etwas heavier an Gyaru style war (wie du schon sagst)~ die jahre danach, das war eher langweilig, es gab auch ausgaben die ich komplett langweilig fand...aber im moment wird sie wieder besser ~ von den klamotten her finde ich~
      ja, das stimmt das sich das alles wandelt, aber das macht es teilweise auch interessant. und es heißt ja nicht, dass niemand mehr den style von vor 3 jahren macht :) einfach immer das tragen, worauf man lust hat! du siehst doch immer prima aus und bringst deine eigenen ideen mit ein, das find ich super ^o^/
      liebe grüße <3

      Delete
  8. Lovely blog! <3
    Would you like to follow each other?
    Follow me and then i’ll follow you back instantly. :)

    www.szepsegpotty.blogspot.sk
    www.facebook.com/szepsegpotty
    www.http://instagram.com/livi20

    ReplyDelete
  9. such lovely blog
    love this sweet style so much
    thank you for what you share
    love you and keep in touch,dear

    http://me-poppy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much!!! <3 i am so happy about your comment :) <3

      Delete
  10. bin zwar kein fan von dakota, aber so von den screens finde ich, dass sie ganz gut in popteen reinpasst. especially wenn sie dann dementsprechend auch in die kleidung gestopft wird. das ganz weiße outfit sah schon mal super aus :D
    wobei war oder ist nicht ein model auch so in diesem spooky cute stil drin?
    ich fand immer, dass die nie wirklich gepasst hat, aber dann wären mit dakota da ja schon mal zwei :D
    aber ich könnte sie mir sonst auch höchstens noch in kera vorstellen, wobei ich popteen nicht unbedingt schlecht für sie finde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, von den klamotten her wird sie ja auch popteen entsprechend angezogen xD...aber von ihrem eigentlichen character her finde ich, dass sie eher in die Kera passt~ aber naja~ mal sehen wie lange sie in der Popteen bleibt.

      Delete
    2. danke für deinen kommi btw xD <3

      Delete
  11. Lovely post. Let me know if you'd like to follow each other.

    ReplyDelete
  12. You have a cute blog, I hope mine becomes as pretty as yours.
    Could you please look at it and tell me how I can get better?
    shygyaru.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much!!! <3
      i really like your blog! and it´s great that you also write in english :)
      maybe a header would be nice, but all in all i like your design very much ^-^/

      Delete