☆Purikura, Photo Wall, ....☆

ドキドキ!!!Hi GAL´s!!!ドキドキ
  today Eileen and me haven´t done that much~
we want to avoid the hotspots in Tokyo during weekend, because they are too crowded, so on Monday we will have a day off and want to go shopping in Harajuku or SBY~
i guess we slept until 11:30 and had our breakfast at 13:00 lol
in the afternoon we just explored our neighbourhood a little~
we went to an older shopping center and found this really old Purikura machine!
it´s a similar one like in Düsseldorf lol
the result turned out really great! xD
i like the first one the most xD
at DAISO i bought some new bowls and stuff for my photo wall!
Eileen cooked Curry-Udon for us!
it was so yummy!
view from our balcony at night ^-^
after dinner i made my photo wall<3
out of this...
...i made this!
ohhhh, i really like the result! <3
i had to cry while doing this ;A;~

so, tomorrow we will meet our friend Mio ^-^
see you~


  1. Die Fotowand ist schön und so einen tollen Blick vim Balkon aus hätte ich auch gerne! xD

  2. Aw euer Ausblick ist ja traumhaft!!! *.* Voll schön!!! Deine Fotowand ist toll geworden, da sind wir ja auch mit drauf ♥ Voll toll! Das Fusionsbild von Stefan und dir, haha :D
    Ein schönes WE wünschen wir dir!!
    Liebe Grüße

  3. Was für eine schöne Fotowand!! Ich freu mich dass ich es auch drauf geschafft habe <3 Vermiss dich auch total, ich hoffe wir sehen uns bald wieder!

  4. so cool photos!^_^


  5. uuuuh schöne Fotowand*-*
    Eure Aussicht ist echt die beste die es gibt *v* so toll*-*

  6. Die Bilder von Saitama bei Tag und bei Nacht! *__* Ich muss unbedingt mal zu euch fahren. (Nicht, dass ich das nicht sowieso gemacht hätte. ;)) Das Foto von Eileen beim Fotografieren ist klasse. ^^

  7. Purikura photos are sooo cute! :-))

  8. aww so schöne Bilder und süße puris!!!
    Und die fotowand ist mega niedlich!!! Wie lange bleibt ihr in japan?

  9. total schöne Fotowand und tolle Puris <3